Video instrukcje
To video pokazuje jak można postępować podczas zakładania nowego fotoproduktu w programie MCLAB. Czy skorzystać lub nie z przewodnika.
W przypadku, gdy istnieje potrzeba obejrzenia videa, które zapozna Cię z podstawowymi możliwościami programu, to nie wahaj się z niego skorzystać.
Czy chcesz w swojej fotoksiążce korzystać z ramek, tła oraz klipartów? Obejrzyj to video i zainspiruj się nim.
Film pokazuje w jaki sposób można zapisywać, a także wykorzystać stworzone przez Ciebie style.
Jesteś zainteresowany pracowaniem z ramkami? Chciałbyś(abyś) wstawiać własne ramki, ale nie wiesz jak? To żaden problem. Obejrzyj nasze videa.
Praca z ramkami w programie MCLAB
Jak wstawić własne ramki
Zobaczcie jak można ręcznie przesyłać fotografie do programu MCLAB. Pokażemy Wam jak można pracować ze zdjęciami Jednocześnie przedstawiamy Wam podstawowe możliwości wprowadzania tekstu.
Praca ze zdjęciami
Praca z tekstami
Czy zastanawiasz się na tym, jak złożyć zamówienie? Martwisz się jednak, że popełnisz błąd? W takim razie obejrzyj video.
W przypadku, gdy chcesz szybko i łatwo stworzyć kalendarz, to obejrzyj to video i zainspiruj się nim :).
Program oraz tworzenie produktów fotograficznych
- Jakiego programu możesz użyć?
- Wszystkie nasze produkty znajdziesz w pobranym programie MCLAB lub w aplikacji online, która jest dostępna na naszej stronie internetowej.
- Prosimy o przesyłanie do naszej firmy zamówień, tylko za pomocą programu, który został pobrany z naszej strony internetowej.
- Jaki jest koszt programu?
- Program, który został pobrany, jak również aplikacja online, są darmowe. Program jest ciągle aktualizowany. Przed utworzeniem każdego nowego projektu należy obowiązkowo ZAKTUALIZOWAĆ program.
- Jak pobrać program MCLAB? Jak postępować, kiedy nie można go ściągnąć?
- Na naszej stronie internetowej prosimy kliknąć przycisk Pobierz program MCLAB i następnie kontynuuj.
- W przypadku problemów z instalacją można skorzystać z naszej nowej aplikacji online zamiast MCLAB.
Pobrany program MCLAB
- Po pobraniu programu MCLAB prosimy go zainstalować. Następnie otworzyć program i kliknąć przycisk "STWÓRZ NOWY PROJEKT".
- Prosimy o sprawdzenie aktualizacji -> przycisk SPRAWDŹ AKTUALIZACJE znajduje się w lewym dolnym rogu (jeśli nie pobierzesz aktualizacji przed tworzeniem nowego projektu, mogą wystąpić problemy przy tworzeniu lub składaniu zamówienia).
- Po sprawdzeniu i pobraniu aktualizacji wybierz z menu zakres produktu, który potrzebujesz.
- Wybierz konkretny produkt z oferty, a następnie zacznij tworzyć. Szczegółowe informacje dotyczące tworzenia fotoproduktu możesz znaleźć w samouczkach video.
Aplikacja online
- Wybierz produkt z menu, które jest dostępne na naszej stronie internetowej. Fotoksiążki można znaleźć w: Produkty - fotoksiążki. Kalendarze znajdują się w: Produkty - Kalendarze itd.
- Następnie wybierz konkretny produkt i szablon.
- Kliknij przycisk stwórz.
- W przypadku, kiedy nie jesteś zarejestrowany na naszej stronie, kliknij w przycisk "Rejestruj". Lub kliknij w Zaloguj się i wejdź do systemu.
Rejestracja w aplikacji Online
Aby zarejestrować się do naszej aplikacji Online, musisz wybrać produkt fotograficzny.
1. Najpierw wybierz fotoprodukt.
2. Kliknij przycisk stwórz.
3. Otworzy się okno, w którym będą się znajdować trzy możliwości do wyboru.
4. Kontynuuj jako gość - istnieje możliwość tworzenia produktu. Twój projekt nie zostanie zapisany.
5. Zaloguj się - jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się.
6. Zarejestruj się - w przypadku, kiedy nie jesteś u nas zarejestrowany, kliknij w ten przycisk, dzięki któremu będziesz miał możliwość stworzenia konta.
7. Podczas rejestracji należy koniecznie podać niezbędne dane. Jeśli aplikacja zgłosi, że podany użytkownik już istnieje, prosimy o wybranie innej nazwy użytkownika (na przykład swój e-mail).
Zarówno aplikacja online, jak i pobrany program, samodzielnie dobierają jakość fotografii. Jeśli na zdjęciu jest wyświetlone żółte/pomarańczowe ostrzeżenie oznacza to, że jakość jest jeszcze akceptowalna. Pojawienie się czerwonego wykrzyknika oznacza, że jakość nie jest wystarczająca. W takim wypadku najlepszym rozwiązaniem jest zmniejszenie zdjęcia lub wgranie innego. Zdjęcia, które są przeznaczone do wydruku, powinny mieć rozdzielczość 300dpi. Pogorszenie zdjęcia z powodu złej jakości nie stanowi powodu do reklamacji.
Pobrany program:
Jeśli program zgłasza: BRAK NASTĘPNYCH OBRAZÓW oznacza to, że (Szczegółowa instrukcja):
- Zdjęcia, które zostały użyte w Twoim projekcie, są do dyspozycji na dysku zewnętrznym (dysk flash, CD, DVD, ...) i nie są aktualnie podłączone do komputera. ROZWIĄZANIE -> Podłącz ponownie odłączony dysk zewnętrzny i nie odłączaj go aż do momentu wysłania Zamówienia.
- Zdjęcia, które zostały użyte w projekcie zostały przemianowane lub przeniesione w inne miejsce. ROZWIĄZANIE -> przenieś zdjęcia z powrotem do pierwotnej lokalizacji, ponownie zmień ich nazwę.
- Jeśli program nie załadował automatycznie fotografii, kliknij ponownie przycisk ZNAJDŹ ZDJĘCIA
- Następnie otworzy się okno, w którym zobaczysz brakujące zdjęcia. Kliknij w zdjęcie, a następnie w przycisk zapisz. Znajdź lokalizację fotografii, a potem kliknij Wybierz.
- Jeśli w danym folderze będziesz miał/a więcej brakujących zdjęć, program je załaduje.
- Po dodaniu wszystkich zdjęć, kliknij przycisk Kontynuuj.
Aplikacja online:
Aplikacja online: Jeśli aplikacja online zgłasza, że brakuje wgranych zdjęć, to najprawdopodobniej nie wszystkie fotografie zostały przesłane do serwera. Z jakiegoś powodu doszło do przerwania wgrywania. Jeśli tego nie zauważyłeś/aś i nadal pracowałeś/aś ze zdjęciami, to nie będziesz mieć ich zapisanych w swoim projekcie.
ROZWIĄZANIE -> Podczas przesyłania zdjęć sprawdź w lewym dolnym rogu, ile z nich zostało aktualnie przesłanych. Jeśli fotografie zostały niepoprawnie przesłane, a także usunięte z projektu, to niezbędne jest ich ponowne wgranie. Być może jest to spowodowane słabszym połączeniem internetowym. W tym przypadku zalecane jest przesyłanie zdjęć kolejno, ale mniejszymi partiami.
Zdjęcia w miniaturach są lekko rozmyte i nieostre, ponieważ MCLAB stara się nie obciążać pamięci operacyjnej Twojego komputera. W przeciwnym wypadku nie byłoby możliwe stworzenie produktu fotograficznego. Dotyczy to jednak TYLKO PODGLĄDU. Drukarskie pliki pdf są tworzone bezpośrednio z Twoich zdjęć. Produkt fotograficzny zostanie wtedy wydrukowany w dobrej jakości, a poszczególne zdjęcia będą ostre (o ile samo zdjęcie nie zostało zrobione w złej jakości). Prosimy o sprawdzanie ostrzegawczych wykrzykników, które pojawiają się w dolnym rogu fotografii w przypadku wykrycia złej jakości.
W pobranym programie
- Jeśli zaczynasz tworzyć fotoksiążkę, a w programie pojawia się inna ilość stron, niż ta którą chcesz stworzyć, to należy zmienić ilość stron. W przypadku, gdy już tworzysz fotoksiążkę, masz możliwość ręcznego dodawania oraz usuwania stron.
- Pamiętaj, aby usunąć z programu te strony, których już nie potrzebujesz. W innym wypadku zostaną wydrukowane. Strony można usunąć za pomocą STRONA/USUŃ.
W aplikacji online
- W aplikacji online możesz również wstawiać strony według własnego uznania. Wystarczy kliknąć przycisk wstaw stronę.
- Dodatkowe strony, których już nie potrzebujesz, możesz usunąć za pomocą przycisku USUŃ STRONĘ.
PROSIMY O UWAGĘ!
Fotoksiążki drukujemy w taki sposób, w jaki zostały przesłane przez naszych klientów. W przypadku, gdy album zawiera dodatkowo strony tylko z tłem, to one również zostaną wydrukowane i naliczone.
Komputer nr 1 = komputer, w którym znajdują się obecnie nieukończone projekty.
Komputer nr 2 = komputer, na który chcesz przenieść swoje projekty.
- Pobierz na swój komputer nr 2 MCLAB, według programu, z jakiego korzystasz.
- Na komputerze nr 1 można znaleźć folder "Dokumenty", a w nim plik "MCLAB Projects" lub "MCLAB Projects", w zależności od posiadanej wersji programu.
- W tym folderze znajdziesz swój projekt z końcówką prj (np.: Nasza rodzina.prj)
- Skopiuj cały folder (nie usuwaj) i przenieś go na komputer nr 2, w którym musi znajdować się ta sama lokalizacja (Dokumenty - MCLAB Projects)
- W tym momencie najważniejsze jest, aby dokonać symulacji na komputerze nr 2 tej samej ścieżki do zdjęć, jak na komputerze, który jest oznaczony jako nr 1.
- Na komputerze nr 1 fotografie znajdują się na przykład w folderze C:Usershelpdesk2Pictures. Z tego powodu musisz umieścić zdjęcia w tej samej lokalizacji na komputerze nr 2. W przypadku gdy nie masz takiego folderu, to musisz go stworzyć. Wszystko musi być tożsame ze ścieżkami, które znajdują się na komputerze nr 1.
Następnie na komputerze nr 2 otwórz program MCLAB i otwórz swój projekt. Wszystko powinno być w porządku.
Przestrzeń technologiczna to przestrzeń, która znajduje się w odległości 1 cm od faktycznej krawędzi strony. Nie powinno się w niej niczego umieszczać. Fizyczne cięcie odbywa się z tolerancją do ok. 2mm od krawędzi. Jeśli umieścisz swoje obiekty w przestrzeni technologicznej, to mogą zostać nieestetycznie przycięte zbyt blisko krawędzi.
Wskazówki, jak właściwie obsługiwać przestrzeń technologiczną:
- Jeśli nie chcesz, aby zdjęcia przycięły się nawet o milimetr, to NIGDY NIE umieszczaj ich za kreskowanymi liniami.
- Dotyczy to również tekstów i zdjęć, w których stosujesz różne ozdobne ramki.
- Jeżeli Twoim celem jest utworzenie zdjęć, które nie będą mieć żadnych białych krawędzi (ewentualnie obramowania z wybranym przez Ciebie tłem), należy KONIECZNIE umieścić zdjęcia ZA KRESKOWANYMI liniami (tj. do samych krawędzi). W przeciwnym wypadku nie ma gwarancji, że krawędzie się nie pojawią. Cięcie papieru z dokładnością do pół milimetra jest poza zasięgiem człowieka.
- Technologického prostoru dbejte zejména u obálek knih. Knihařky papír zahýbají, takže by se mohlo stát, že zahnou část nadpisu nebo část obličeje na fotografii.
- W przypadku fotoksiążek, które nie mają równego przejścia między stronami, należy liczyć się z tym, że będzie potrzebna przestrzeń do stworzenia oprawy. W tym celu prosimy, aby nie umieszczać ważnych komponentów ściśle przy przestrzeni technologicznej.
Błędów, które dotyczą przestrzeni technologicznej, nie można traktować jako przedmiotu reklamacji. W przypadku złej okładki, dzwonimy do klienta, a za opłatą 16,80zł dokonujemy jej naprawy i ponownie drukujemy.
W pobranym programie
Jeśli w pobranym programie wybierzesz inny typ fotoksiążki, niż ten, który był pierwotnie zamierzony, to masz możliwość dokonania zmiany.
- Otwórz program i za pomocą przycisku kliknij w swój projekt.
- Po kliknięciu przycisku otworzy się okno, w którym będzie można znaleźć zakres produktów umożliwiających zmianę swojego projektu.
- Po dokonaniu zmiany produktu prosimy o dokładne sprawdzenie projektu.
W aplikacji online
W przypadku, gdy wybrałeś w aplikacji online inny produkt niż chciałeś, to masz możliwość dokonania jego zmiany.
- Otwórz projekt, który chcesz zmienić.
- Następnie kliknij w ikonę w celu dokonania zmiany produktu.
- Otworzy się okno, które zaoferuje Ci produkty, w których możesz zmienić swój projekt.
Pobrany program
W pobranym programie będą pozostawać zapisane projekty, aż do momentu ich usunięcia z komputera.
Aplikacja online
W aplikacji online system dokonuje automatycznego usunięcia projektów. Wszystko zależy od tego, jakiego projektu to dotyczy. Klienci są wcześniej zawiadamiani o dokonanym usunięciu za pomocą wiadomości e-mail.
- Zamówione projekty - są usuwane po 200 dniach
- Niezamówione projekty - są usuwane po 70 dniach
- Niezapisane projekty - są usuwane po 5 dniach
Usuniętych projektów nie można już w żaden sposób przywrócić.
Prosta i zaawansowana możliwość edycji jest dostępna tylko w aplikacji online.
- Łatwa edycja
- Fotoprodukt zostanie otworzony w półzamkniętym "pulpicie", w którym aktywowano tylko niektóre możliwości. Pulpit jest przeznaczony głównie dla tych klientów, którzy nie chcą zmieniać konfiguracji.
- Rozszerzona edycja
- Fotoprodukt zostanie otwarty w "otwartym pulpicie", z którego można dowolnie korzystać oraz poruszać wszystkimi jego elementami.
W dowolnym momencie możesz przełączać pomiędzy "trybami". W tym celu skorzystaj z przycisku powyżej.
Komunikat o błędach
-
Pobrany program:
Jeśli program informuje Cię poprzez komunikat: BRAK NASTĘPNYCH OBRAZÓW, oznacza to, że:
- Zdjęcia, które zostały użyte w Twoim projekcie znajdują się na dysku zewnętrznym (dysk flash, CD, DVD, ...) i aktualnie nie są połączone z komputerem. ROZWIĄZANIE -> Podłącz ponownie dysk zewnętrzny i nie odłączaj go aż do momentu wysłania zamówienia.
- Zdjęcia, które zostały użyte w projekcie zostały przeniesione w inne miejsce lub została zmieniona ich nazwa. ROZWIĄZANIE - zdjęcia przenieś z powrotem do pierwotnego miejsca, ponownie zmień ich nazwę.
- Jeśli program nie załadował automatycznie fotografii, kliknij ponownie przycisk ZNAJDŹ ZDJĘCIA
- Następnie otworzy Ci się okno, w którym zobaczysz brakujące obrazy. Kliknij na obraz, a następnie kliknij przycisk Zapisz. Znajdź lokalizację zdjęcia i naciśnij Wybierz.
- Jeśli w danym folderze będzie więcej brakujących fotografii, program je prześle.
- W momencie, w którym będziesz miał/a wszystkie fotografie uzupełnione, kliknij na przycisk Kontynuuj.
-
Aplikacja online:
Jeśli Aplikacja Online zgłasza, że brakuje zdjęć, które zostały przesłane, to najprawdopodobniej jest to spowodowane faktem, że te zdjęcia nie zostały przesłane na serwer. Z jakiegoś powodu doszło do przerwania ich wgrywania. Jeśli nie zostało to przez Ciebie zauważone i w dalszym ciągu pracowałeś/aś ze zdjęciami, to niestety nie zostaną one zapisane w Twoim projekcie. ROZWIĄZANIE -> podczas nagrywania sprawdź ile masz wgranych zdjęć. Możesz to zrobić w lewym dolnym rogu. Jeśli doszło do niepoprawnego wgrania fotografii i zniknięcia ich z projektu, koniecznie będzie ponowne ich wgranie. Istnieje możliwość, że masz słabsze połączenie internetowe, więc z tego powodu zalecane jest wgrywanie zdjęć mniejszymi partiami.
Pobrany program MCLAB
- Po pobraniu programu MCLAB zainstaluj go, a następnie otwórz program i kliknij "UTWÓRZ NOWY PROJEKT".
- Prosimy o sprawdzenie dostępności aktualizacji -> przycisk o nazwie SPRAWDŹ AKTUALIZACJE znajduje się w lewym dolnym rogu (jeśli nie pobierzesz aktualizacji przed utworzeniem nowego projektu, może dojść do problemów zarówno w trakcie jego tworzenia, jak i podczas dokonywania zamówienia.
- Po sprawdzeniu i pobraniu aktualizacji wybierz z naszego menu żądany zakres produktu.
- Wybierz z naszego menu konkretny typ produktu i zacznij go tworzyć. Szczegółowe instrukcje na temat tworzenia fotoproduktu można znaleźć w instrukcji video.
Aplikacja online
- Wybierz produkt z oferty, która znajduje się na naszej stronie internetowej. Fotoksiążki można znaleźć w - Produkty - fotoksiążki. Kalendarze są dostępne w - Produkty - Kalendarze itd.
- Następnie wybierz konkretny rodzaj produktu oraz szablonu.
- Kliknij przycisk stwórz.
- Jeśli nie jesteś zarejestrowany/a na naszej stronie, kliknij przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ. Lub kliknij na Zaloguj i zaloguj się.
Aplikacja online i pobrany program same pilnują jakości zdjęć. Jeśli wyświetli Ci się żółte / pomarańczowe ostrzeżenie dla zdjęcia, oznacza to, że jakość jest jeszcze akceptowalna. W przypadku pojawienia się czerwonego wykrzyknika jakość nie jest wystarczająca. W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem jest zmniejszenie zdjęcia lub zastąpienie go innym. Zdjęcia do drukowania powinny mieć rozdzielczość 300 dpi. Zamazane zdjęcia z powodu złej jakości nie stanowią powodu do reklamacji.
Jeśli program poinformuje Cię, że Twój projekt zawiera puste pole obrazu lub tekstu, oznacza to, że przygotowane przez nas szablony nie zostały wypełnione.
Jeśli nie jesteś zainteresowany/a schematem, który został przez nas wstępnie ustawiony, możesz usunąć miejsca na zdjęcia i teksty lub całkowicie je zignorować. Puste pole jest usuwane po wysłaniu.
UWAGA - w niektórych polach tekstowych oraz graficznych, które zostały wcześniej ustawione, przygotowywane są również kliparty, które nie są automatycznie usuwane i pozostają nawet w przypadku braku wstawienia tekstu lub zdjęcia.
Fotoprodukty zostaną wydrukowane na podstawie przesłanych do nas danych. Oznacza to, że wydrukujemy Ci to samo, co znajduje się w podglądzie, który możesz zobaczyć.
Program MCLAB niestety nie może "przejąć" formatowania tekstu z innych plików. Z tego powodu prosimy nie kopiować tekstów z innych plików do produktów fotograficznych.
Teksty należy wpisywać bezpośrednio w programie.
Jeśli program zgłasza błąd związany z czcionką Calibri, prosimy o powielenie projektu, a następnie usunięcie skopiowanego pola tekstowego. Następnie należy ponownie wpisać teksty do projektu.
Często zadawane pytania, które dotyczą zamówień
- Nasz system do każdego zamówienia wysyła automatycznie dwie wiadomości e-mail. Pierwsza z nich informuje, że zamówienie zostało przez nas otrzymane i w tym momencie oczekujemy na odbiór i pobranie danych do wydruku. Drugi e-mail z potwierdzeniem zawiera informacje o odebraniu danych do wydruku. Po otrzymaniu dwóch wiadomości e-mail z potwierdzeniem Twoje zamówienie zostanie wgrane do naszego systemu ekonomicznego.
- Zamówienia bardzo często zawierają obszerne dane, dlatego czas przesłania zamówienia do naszego systemu może wynosić od 2 do 4 godzin.
- Jeśli nie otrzymasz żadnej wiadomości e-mail, która będzie zawierać potwierdzenie, sprawdź, czy podałeś/aś prawidłowy adres e-mail. Możesz to sprawdzić po zalogowaniu się na swoim koncie. Jednocześnie sprawdź też folder SPAM.
- Prosimy o kontakt z nami w przypadku, gdy nie dostałeś/aś żadnej wiadomości e-mail, która by potwierdzała przyjęcie zamówienia.
- Swoje zamówienie możesz zweryfikować online tutaj na naszej stronie internetowej. Weryfikacja powinna być możliwa już po 2 -4 godzinach od momentu wysyłki.
- Program MCLAB nie musi automatycznie przeliczać ceny, ponieważ nadal otrzymujemy aktualne vouchery z portali rabatowych, a Twój voucher może nie być jeszcze obecny w bazie danych programu. Niemniej nie musisz się niczego obawiać. Po otrzymaniu zamówienia sprawdzimy w naszym systemie voucher, który został przez Ciebie wprowadzony. Nie martw się, jeśli zastosujesz się do warunków rabatu, nie będziesz musiał nic dopłacać.
Możliwe dopłaty:
- Dodatkowe strony -> 8,00 zł/4 strony (wszystkie książki z wyjątkiem tej oznaczonej jako K25), 6,00 zł/2 strony (książka K25)
- Orientacja pozioma -> 16,70 zł/książka (oprócz książki K25, gdzie 16,70 zł nie jest dodatkowo płatne)
- Opłata pocztowa
- Jeśli chcesz zamówić więcej fotoproduktów, które nie będą identyczne, nie możesz wysłać zamówień jednocześnie. Składaj zamówienia stopniowo. Jeśli wyślesz zamówienia z jednego programu w ciągu 1 do 2 dni na dokładnie te same dane, to zamówienia zostaną automatycznie połączone, a w przypadku wysłania ich Pocztą Czeską lub Przesyłkownią, zostaną wysłane w jednej paczce, za którą będzie obowiązywać jedna opłata pocztowa.
- W przypadku, gdy chcesz uzyskać więcej sztuk tego samego produktu, wprowadź wymaganą liczbę sztuk do zamówienia. Przykładowo: jeśli potrzebujesz dwie sztuki to wprowadź do zamówienia liczbę dwa.
W celu wgrania danych do Twojego zamówienia, postępuj zgodnie z instrukcją, która została podana poniżej:
1. Otwórz program
2. Prosimy o wybranie z menu opcji "Otwórz istniejący projekt"
3. Kliknij swój projekt (status Twojego projektu pokaże „Oczekiwanie na Pliki”) i wybierz „wyślij pliki”
4. Zaznacz warunki handlowe, a następnie kliknij przycisk Zacznij
5. Następnie kliknij Wyślij zamówienie e-mailem i potwierdź swój wybór przyciskiem Kontynuuj.
6. Wybierz miejsce zapisania danych, które nie zostały wysłane. Na przykład Pulpit. Folder zostanie zapisany w wybranym przez Ciebie miejscu. Prosimy o jego skompresowanie (Kliknij prawym przyciskiem myszy na folder, a następnie wybierz opcję Skompresuj.)
7. Otwórz dowolną przeglądarkę internetową (Chrome, Firefox itp.). Wpisz uschovna.cz. Kliknij na przycisk WYŚLIJ, potem wprowadź swój adres e-mail, wstaw skompresowany plik, a następnie nasz adres e-mail (info@mcl.cz). Po wypełnieniu wszystkich danych kliknij na przycisk Prześlij. W ten sposób Twoje dane zostaną wysłane, a po ich otrzymaniu dojdzie do pobrania oraz ukończenia Twojego zamówienia. Otrzymanie danych zostanie potwierdzone przez nas za pomocą wiadomości e-mail.
Po przyjęciu zamówienia do systemu ekonomicznego swoje zamówienie możesz śledzić tutaj. Zamówienia są aktualizowane co godzinę.
Jeśli posiadasz voucher lub inny kod rabatowy, konieczne jest podanie liczby sztuk danego produktu bezpośrednio w zamówieniu.
Jeśli jesteś zainteresowany 2 sztukami fotoksiążki, musisz podać w polu, które obejmuje ilość, cyfrę 2. Jeśli jesteś zainteresowany 4 sztukami, konieczne jest wpisanie do tej samej kolumny cyfry 4. W polu, które obejmuje informacje (uwagi) możesz również podać daną liczbę kodów rabatowych.
Jeśli w kolumnie, która obejmuje ilość produktów zgłoszonych do zamówienia nie zostanie wprowadzona dana ilość sztuk, nie będzie można dokonać reklamacji liczby produktów.
Produkcja oraz terminy dostawy
- Mamy najlepiej wyposażone miejsce pracy na Morawach Południowych ponieważ posiadamy kolorowe drukarki cyfrowe firmy Xerox. Pracujemy na 3 maszynach Xerox Color 1000 Digital Press.
- Po otrzymaniu Twoich danych w zamówieniu dane są konwertowane do pliku PDF. Po sprawdzeniu podstawowych formalności związanych z zamówieniem (kody rabatowe), Twoje zamówienie zostanie wysłane do produkcji. Dane NIE SĄ SPRAWDZANE przed drukowaniem. Fotoprodukty drukujemy tak, jak zostały wysłane do nas przez klientów. Nie modyfikujemy ich ani w żaden sposób nie kontrolujemy danych. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy, które klienci sami popełniają z powodu nieuwagi lub braku zrozumienia. Otrzymane zamówienia są przetwarzane automatycznie przez maszynę bez ingerencji człowieka. Z tego powodu jest niezbędne, aby klienci sami wszystko sprawdzali.
- Przesyłkownia - płatność za pobraniem wynosi 16,53zł, a płatność w formie przedpłaty jest dostępna za 14,86zł.
- Podczas tworzenia fotoproduktu możesz wybrać jeden z trzech podstawowych sposobów dostawy towarów.
Swoje zamówienia możesz śledzić tutaj.
Reklamacja
-
Gwarancja na fotoprodukty obejmuje wady materiału, wadliwe działanie produktu lub wady, które powstały podczas produkcji.
-
Niestety papieru nie da się skorygować tak samo jak koloru na monitorze. Każdy z nas ma w domu inaczej skalibrowany monitor. Z tego powodu kolory oraz kontrast mogą być inne w naszej drukarni i na Twoim monitorze. W naszej firmie opieramy się na profesjonalnych ustawieniach techników, którzy pochodzą bezpośrednio z firmy Xerox. Jest to jedna z najlepszych firm poligraficznych na rynku.
Zalecamy zwrócić uwagę na edycję zdjęć przed tym, zanim zostaną one przez Ciebie załączone do fotoksiążki.
-
Różnica w kolorze fotoproduktu w stosunku do oczekiwanego rezultatu nie może być uznawana za wadę. Z tego powodu różnica koloru w stosunku do tego spodziewanego nie stanowi przedmiotu reklamacji.
-
Gwarancja nie obejmuje wad, które zostały spowodowane dodaniem wadliwych materiałów (tekstowych i fotograficznych).
Chociaż bardzo staramy się, aby nasze produkty były idealne, może zdarzyć się tak, że wkradnie się jakiś błąd.
- W przypadku wykrycia wady produktu, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@mcl.cz. W e-mailu prosimy o opisanie reklamowanej wady wraz załączeniem fotografii, która będzie zawierać omawiany problem.
- Gwarancja na fotoprodukty obejmuje wady materiału, wadliwe działanie produktu lub wady, które powstały podczas produkcji.
- Uprzejmie informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za wady, które powstały z winy przewoźnika. Przy odbiorze zniszczonego towaru od przewoźnika należy obowiązkowo reklamować paczkę bezpośrednio u przewoźnika w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.
- Wykonawca rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni od momentu otrzymania od klienta wszystkich potrzebnych dokumentów, które są niezbędne do oceny roszczenia.
- Jeśli reklamacja obejmuje wadę, którą można usunąć, sprzedawca jest zobowiązany do naprawy produktu. W przeciwnym razie, gdy jest to wada, której nie można usunąć, a która jednocześnie uniemożliwia prawidłowe korzystanie z produktu, sprzedawca dostarczy nową sztukę.
- Uprzejmie przepraszamy, jeśli coś takiego będzie miało miejsce, niemniej nasza firma nie edytuje przesłanych przez Ciebie fotoksiążek. Przed dokonaniem zamówienia kalendarzy prosimy o kontrolę, czy wszystkie strony są we właściwej kolejności oraz czy kalendarze zostały wybrane poprawnie. Ewentualne błędy NIE SĄ POWODEM DO ZŁOŻENIA REKLAMACJI.
- Gwarancja nie obejmuje wad, które zostały spowodowane dodaniem wadliwych materiałów w przypadku ucięcia obiektów, które zostały umieszczone przez tworzącego zbyt blisko krawędzi.